Allmøte i Bergensforbundet

Hjertelig velkommen til allmøte og spillekveld i Bergen Kristelige Studentforbund fredag 13. oktober kl. 19. Allmøtet finner sted i Allégaten 40.

Sakslista er som følger:

1. Orientering. Hvor er Bergensforbundet i dag?
  2. Gjennomgang av økonomi
  3. Valg av nye styremedlemmer. 2 til 3 verv står på valg. Styret konstituerer seg selv.
  4. Idémyldring rundt mulige aktiviteter fremover

Etter møtet blir det spillkveld.

Et verv i Bergensforbundet åpner et hav av muligheter. For det første disponerer styret et eget forbundslokale og kapell. Dette betyr at du og de andre i styret kan arrangere møter etter hva som interesserer dere, i stedet for å bruke mye tid på søknader om pengestøtte. Bergensforbundet har også en hytte på Finse, og Forbundet nasjonalt disponerer midler som kan brukes til forskjellige prosjekt. Tidligere år har vi reist på utveksling til Palestina, for å nevne noe. Sist, men ikke minst, så ser det bra ut på CVen med et styreverv i landets eldste kristelige studentorganisasjon. På toppen av det hele vil du få god oppfølging fra hovedkontoret i Oslo.

Ta kontakt med Per Høyland (per@forbundet.no) dersom du kunne tenke deg å stille, ønsker å nominere noen, eller vil vite mer.

Vi håper vi ser deg neste fredag kl. 19 i Allégaten 40! Event på Facebook finner du her.

Banneret viser et bilde av FNs hovedsal i New York. Forbundslokalet i Allégaten 40 ser dessverre ikke like fancy ut, men det er ikke langt ifra.

Foto : ©Forente Nasjoner