Årsmøte i Osloforbundet

Velkommen til årsmøte i Oslo-forbundet!

Årsmøtet avholdes i den store salen i Universitetsgata 20, fredag 22. februar, kl. 19-20:30. Det blir et hyggelig årsmøte, og ikke altfor formelt, og du er hjertelig velkommen enten du er ny i organisasjonen eller har vært med oss lenge. Vi kommer til å bestille pizza, og etter møtet har vi det hyggelig sammen. Kanskje det blir en tur på byen utpå kvelden for å feire det nye styret?

Sakspapirene til møtet finner du her:

Saksliste og dagsorden
Regnskap 2018
Årsberetning 2018-2019
Forslag budsjett 2019
Styrets innstilling til verv 2019-2020
Vedtekter for Oslo kristelige studentforbund

Ta kontakt med styret på oslostyret@forbundet.no om du har saker du vil ha behandlet på årsmøtet, eller om du har lyst til å sitte i styret for det kommende året! Vi har allerede fått på plass noen skikkelig bra folk, så det er bare å melde seg med frimodighet!

Alle medlemmer av Oslo kristelige studentforbund som har betalt kontingent i 2019 har stemmerett på årsmøtet. Kontingenten kan betales 3000.17.18602 eller til Vipps 128786. Kontingenten er på 100,- kroner årlig (50,- kroner første året man er medlem).

Ikke medlem ennå? Det tar bare et halvt minutt å melde seg inn! Trykk her for å bli medlem.

Facebook-event finner du her. For at vi skal vite sånn cirka hvor mye pizza vi skal bestille, er det supert hvis du husker å melde deg på!

Vi gleder oss til å se dere!