Bli styreinstruktør!

Vil du bli en ekspert på organisasjonsarbeid og en ressurs for Forbundet? Bli styreinstruktør!

Styreinstruktørene er ressurspersoner i Forbundet, som skal videreføre kunnskap og erfaringer i organisasjonen. Som styreinstruktør er du ansvarlig for å holde ett styrekurs i ett lokalforbund i løpet av våren 2018. I tillegg er det fint om du kan bistå det nyvalgte styret med tips, råd og erfaringer.

Styreinstruktør får grundig opplæring i organisasjons- og styrearbeid. Dette skjer i løpet av en trivelig hyttetur 2.-4. februar. Nøyaktig hvilken hytte vi bruker blir klart senere. Alle utgifter dekkes selvsagt av Forbundet.

Vi søker deg som har tidligere erfaring fra lokale styreverv i Forbundet. Du kan veldig gjerne sitte i et lokalstyre nå. Om du tenker å fortsette med styrevervet ditt også i neste periode, vil du eventuelt bli styreinstruktør for et annet lokalforbund. Det er en fordel om du selv har vært gjennom våre styrekurs og introduksjonskvelder. Vi ønsker å ha 1-2 styreinstruktører i hvert lokalforbund.

Ved endt kurs vil du få kursbevis der det framkommer hvilke aktiviteter du som styreinstruktør har gjennomført i løpet av året, noe som kan komme godt med på en CV. Dette er en unik mulighet til å lære masse nytt, samtidig som du kan bli bedre kjent med andre erfarne forbundere.

Søknadsfrist er 19. januar.

Les også: Intervju med styreinstruktør Ingvild Yrke.

Er det deg vi trenger? Du kan søke ved å fylle ut skjemaet under!

Bli styreinstruktør!