Bo i forbundskollektiv i Kristiansand!

På jakt etter et sted å bo? Flytt inn i forbundskollektivet i Holbergs gate 32 B i Kristiansand! Vi kan tilby billig husleie og et fint sted og bo for deg som gjerne vil bo med andre som er opptatt av tro, tvil, undring, fred, rettferdighet, likestilling og gode fellesskap!

Et «forbundskollektiv» er kort sagt kollektiv der forbundere bor og lever sammen. Forbundskollektivene er også tenkt til en viss grad å fungere som samlingspunkt for lokalforbundet. Det er forventet at felleslokalene stilles noe til disposisjon for møter og samlinger for lokalforbundet. Vi har i dag forbundskollektiv i Bergen, Oslo, Trondheim og Stavanger. Nå ønsker vi altså å opprette et i Kristiansand også!

Vi får fire ledige rom i vårt kollektiv f.o.m 1/7-19. Kollektivet ligger midt i Kvadraturen (Posebyen) i vakre og rolige Holbergsgate.

Leiligheten fremstår som lys og pen. Husleien er på kr 3800,- pr mnd og inkluderer strøm, internett, tv og vannforbruk.

Leiligheten har:

• En stor stue (med flatskjerm og getboks)
  • Ett kjøkken med masse skapplass, to kjøleskap med frys og oppvaskmaskin.
  • 2 bad hvor 3 personer deler et bad
  • 6 soverom totalt
  • En stor kjeller med mulighet for oppbevaring
  • En liten terrasse
  • Trådløst nettverk
  • Tv-inngang på alle rom

Leiligheten er à 123 kvm og fordelt på to etasjer. De ledige rommene er på ca 15 kvm. Alle rommene er møblert med seng, skrivebord og klesskap. Det er mulig å flytte møblene ned i kjelleren, slik at du kan bruke dine egne. Rommene er lyse og i god stand.

For å søke om få bo i forbundskollektivet i Holbergs gate 32 B, kan du fylle ut dette skjemaet og sende det til nskf@forbundet.no.