Bo i forbundskollektiv i Stavanger!

På jakt etter et sted å bo? Flytt inn i forbundskollektivet i Stavanger! Vi kan tilby veldig billig husleie for deg som gjerne vil bo med andre som er opptatt av tro, tvil, undring, fred, rettferdighet, likestilling og gode fellesskap!

Et «forbundskollektiv» er kort sagt kollektiv der forbundere bor og lever sammen. Forbundskollektivene er også tenkt til en viss grad å fungere som samlingspunkt for lokalforbundet. Det er forventet at felleslokalene stilles noe til disposisjon for møter og samlinger for lokalforbundet. Vi har forbundskollektiv i Bergen, Oslo og Trondheim i tillegg til Stavanger.

Litt om kollektivet:

Leiligheten i Egersundsgate 5 ble totalrenovert i 2011. Den består av tilsammen 6 lyse soverom, felles kjøkken og stue, 2 bad og 2 toalettrom. Vaskemaskin, tørketrommel og oppvaskmaskin hører med.

Huset har ventilasjonsanlegg, brannalarmanlegg, nytt tak, og nye vinduer.

Det er gangavstand til sentrum, og kollektivtrafikk (buss) i umiddelbar nærhet.

Husleie kun kroner 2000,- per rom, med strøm inkludert!

I stedet for depositum må leietager skaffe en selvskyldnergaranti tilsvarende 3 måneders husleie.

Er dette noe for deg? Send oss en epost på post@forbundet.no der du forteller litt om deg selv og om hvorfor du vil bo i forbundskollektiv.

Egersundsgate 5 - hageEgersundsgate 5 - kjøkkenEgersundsgate 5 - fasade