Bo i forbundskollektiv i Stavanger!

På jakt etter et sted å bo? Flytt inn i forbundskollektivet i Egersundsgata 5 i Stavanger! Vi kan tilby veldig billig husleie for deg som gjerne vil bo med andre som er opptatt av tro, tvil, undring, fred, rettferdighet, likestilling og gode fellesskap!

Husleie kun kroner 2000,- med strøm inkludert! I stedet for depositum må leietager skaffe en selvskyldnergaranti tilsvarende 3 måneders husleie.

Et «forbundskollektiv» er kort sagt kollektiv der forbundere bor og lever sammen. Forbundskollektivene er også tenkt til en viss grad å fungere som samlingspunkt for lokalforbundet. Det er forventet at felleslokalene stilles noe til disposisjon for møter og samlinger for lokalforbundet. Vi har forbundskollektiv i Bergen, Oslo og Trondheim i tillegg til Stavanger.

Leiligheten i totalrenovert i 2011. Den består av tilsammen 6 lyse soverom, felles kjøkken og stue, 2 bad og 2 toalettrom. Vaskemaskin, tørketrommel og oppvaskmaskin hører med. Huset har ventilasjonsanlegg, brannalarmanlegg, nytt tak, og nye vinduer. Det er gangavstand til sentrum, og kollektivtrafikk (buss) i umiddelbar nærhet.

For å søke om få bo i forbundskollektivet i Egersundsgata 5, kan du fylle ut dette skjemaet og sende det til nskf@forbundet.no.

Egersundsgate 5 - hageEgersundsgate 5 - kjøkkenEgersundsgate 5 - fasade