Bo billig i våre kollektiv

Norske Studenters Kristelige Forbund eier både Forbundskollektiv og vanlige kollektiv i de største studentbyene. Forbundskollektivene er billigere enn andre kollektiver, og består av unge voksne som er aktive i Norges kristelige studentforbund. Vi er et mangfoldig felleskap av troende, tvilende og undrende studenter.

Hvis du er interessert i leie hybel eller rom i kollektiv, fyll ut dette skjemaet (forbundskollektiv) eller dette skjemaet (vanlige kollektiv) Du kan også ta kontakt på henriette@forbundet.no eller ringe 409 00 663 for mer informasjon.

Bergen

Allégaten 44

Forbundskollektivet i Bergen ligger rett ved Universitetet i Bergen, i Allégaten 44.

Kollektivet er hyggelig og sosialt, og består av fire personer i alderen 20 til 30 år. Beboerne har blitt godt kjent ved å bo sammen. De har gjerne filmkvelder og middager sammen, men er også glade i å ha tid og rom for å være alene. Leiligheten er stor og rommene komfortabelt store, slik at det er god plass til å trekke seg vekk etter behov også når den er full. Leiligheten er gammel og litt sliten, men veldig sjarmerende, og de som bor her liker den godt.

Leiligheten er ca. 170 kvm og består av 7 soverom, 2 bad med wc, 1 separat wc, vaskerom, stue og kjøkken.

Det er for tiden 4 ledige rom:

Rom 202: 4200,- pr.mnd (ca. 12 m2)

Rom 203: 4000,- pr. mnd. (10 m2)

Rom 207: 4000,- pr. mnd. (10 m2)

Rom 201: 5000,- pr.mnd. ( ca. 20 m2)

Leien inkluderer strøm, vann, tv og internett, hvitevarer.

For mer informasjon og bilder, klikk her.

Fyll gjerne inn søknadsskjemaet her, så tar vi kontakt med deg:)

Kalfarveien 32

I tillegg til dette eier vi også flere kollektiv i Kalfarveien 32. Det er fire kollektiv fordelt på fire etasjer.

For mer informasjon, klikk her.

Fyll gjerne inn søknadsskjemaet her, så tar vi kontakt med deg:)

Kristiansand

I Kristiansand ligger kollektivet vårt midt i Kvadraturen (Posebyen), i Holbergsgate 32B.

Kollektivet er et sosialt kollektiv og består av seks personer i alderen 20-26 år.

Leiligheten er på 2 etasjer og består av 6 soverom (hvor ett av soverommene har utgang til balkong), 2 bad med vaskerom (1 m/ vaskemaskin og tørketrommel), stue og kjøkken.

Vi har for tiden flere ledige rom. For mer informasjon og bilder, klikk her.

Fyll ut søknadsskjemaet her, så tar vi kontakt med deg:))

Universitetsgata 20

Dette er en Forbundskollektiv. Det betyr at kollektivet består av studenter og unge personer som er aktive eller ønsker å bli aktive i Osloforbundet. Kollektivet ligger midt i sentrum, i Universitetsgata 20, i etasjen over Osloforbundets lokaler.

I kollektivet bor 8 unge mennesker i alderen 20 til 27 år. Miljøet er åpent, trivelig og livlig. Beboerne har alt fra fellesmiddager, filmkvelder, seriekvelder til dype samtalekvelder. Det er også veldig rom for å trekke seg tilbake. Kollektivet består av 8 soverom, 5 bad (4 toaletter og 3 dusjer), stue og kjøkken. Det er også mulighet for lagringsplass i bod.

Det blir for tiden ett ledig rom:

Rom 410: 4300,- pr. mnd (inkl. strøm og internett)

Send en søknad/meld din interesse her. FRIST 30. JUNI

For mer informasjon, ta kontakt på henriette@forbundet.no eller 409 00 663.

Schweigaards gate 53

I tillegg til dette eier vi to kollektiv i gamlebyen, i Schweigaards gate 53. Dette er vanlige kollektiv, men det er veldig hyggelig om leietagere vil engasjere seg i Osloforbundet.

Det er to kollektiv i 3. etasje fordelt på i to ulike leiligheter. Den ene leiligheten har 4 soverom, bad, kjøkken og stue. Den andre leiligheten har 5 soverom, bad og kjøkken.

For tiden ingen ledig rom ,men meld gjerne din interesse her:

Vi søker hovedsakelig studenter i alderen 18 - 30 år. Vi ser etter en person som er ryddig, hensynsfull og som trives å bo med flere personer under samme tak. Det bor tre personer i kollektivet i dag, hvor alle er studenter.

For mer informasjon, ta kontakt på henriette@forbundet.no eller 409 00 663.

Stavanger

I Stavanger ligger kollektivet i Egersundsgate 5, midt mellom Varden og Midjord.

Beboerne er studenter i alderen 20 til 30 år.

Vi eier et hus med to kollektiv fordelt på to etasjer. Andre etasje består av fem soverom, to bad og stue og kjøkken. Det er også en loftsleilighet.

For tiden er det ingen ledige rom i Egersundsgata 5.

Trondheim

Forbundskollektivet i Trondheim ligger på Singsaker, i Singsakerbakken 13 (S13), (like bak idrettsbygget på Gløshaugen).

Kollektivet er stort og bomiljøet er godt. De fleste er aktive i Trondheimsforbundet.

Bygget er på 4 etasjer og har totalt 6 kollektiver fordelt på 3 etasjer. I 4. etasje er det en nyoppusset felles loftstue med stor flatskjerm og t-kjøkken som kan benyttes av våre leietakere. Det er et fint samlingspunkt for å være sosial med andre studenter i bygget. Kjelleren brukes til aktiviteter i Forbundet og har en møtesal og et kapell. Alle er hjertelige velkomne til å delta på aktiviteter her!

Vi har nå flere ledige rom. For mer informasjon og bilder, klikk her.

Fyll inn søknadsskjemaet her, så tar vi kontakt med deg:))