Bygg våre lokalforbund – bli styreinstruktør!

Hvert år gjennomfører vi det øverste nivået av vårt skoleringsprogram: styreinstruktørkurset. I 2021 finner det sted 6.-7. februar. Deltagerne på kurset blir eksperter i organisasjonsarbeid, og våre fremste ressurspersoner når det gjelder drift av vår organisasjon og våre lokalforbund.

Vi ønsker oss motiverte forbundere som vil delta på styreinstruktørkurset og bruke det videre til å skolere lokalforbundene våre. Etter endt kurs er du ferdig utdanna styreinstruktør, og blir ansvarlig for å holde styrekurs for et lokalforbund i løpet av våren 2020.

Vi søker deg som har tidligere erfaring fra lokale styreverv i Forbundet. Du kan gjerne sitte i et lokalstyre nå. Om du har et styreverv du tenker å fortsette med også i neste periode, vil du bli styreinstruktør for et annet lokalforbund enn ditt eget. Det er en fordel om du selv har vært gjennom våre styrekurs og introduksjonskvelder.

Ved endt kurs vil du få kursbevis der det framkommer hvilke aktiviteter du som styreinstruktør har gjennomført i løpet av året, noe som kan komme godt med på en CV. Dette er en unik mulighet til å lære masse nytt, samtidig som du blir bedre kjent med andre erfarne forbundere, og gir et essensielt bidrag til lokalforbundet du lærer opp.

Søknadsfrist er 3. januar.

Les også: Intervju med tidligere leder i Forbundet og styreinstruktør Ingvild Yrke.

Er du den vi trenger? Du kan søke ved å fylle ut skjemaet under!

Bli styreinstruktør!