Forbundshelga 2016!

Nå er det på tide å melde seg på til årets sosiale høydepunkt i Forbundet! Her finner du svar på det meste du trenger å vite om Forbundshelga 2016.

ENGLISH VERSION HERE

Om Forbundshelga 2016

Reise

Praktisk

LekNordisk Sommermøte 001

OM FORBUNDSHELGA 2016
Forbundshelga er årets sosiale høydepunkt i Forbundet. Den avholdes 23.-25.september, på Forbundets gamle småbruk-kollektiv Haugtun på Aust-Torpa i Oppland. Her kan du møte forbundere fra hele landet.

Hovedtema for årets Forbundshelg er «Radikal og solidarisk Kristus-etterfølgelse». Gjennom debatter, samtaler og verksteder vil vi undersøke nærmere hvordan en radikal, solidarisk og praktisk kristendom kan se ut i dag. I tillegg blir det selvsagt gudstjenester, fester, god mat, hyggelig samvær, mulighet for tur i landlige omgivelser, bål, leker og ellers alt som hører med til en klassisk forbundshelg.

REISE
Deltakere fra Trondheim og Oslo møtes på Lillehammer, der vi har satt opp buss som tar oss til Haugtun. Bussen går fra Lillehammer Skysstasjon kl. 20:00.

Deltakere fra Oslo går samlet til toget fra Universitetsgata 20 i Oslo fredag 23. september, klokka 17.00. NB: Møt opp i god tid!

For deltakere fra andre lokalforbund, er det lokale opplegg for felles reise. Ta kontakt med ditt lokalforbund eller post@forbundet.no for reiseinformasjon for ditt lokalforbund.

På søndag er bussen tilbake på Lillehammer cirka klokka 14.30.

Rundt båletBilde 2012-06-23 20-39-33

PRIS

Forbundshelga koster 150,- kroner for medlemmer av Forbundet, og 500,- for ikke-medlemmer. Dette dekker mat, opphold og reise.

Det er helt lov å betale medlemskontingenten (50,- for førstegangs innmeldte, 100,- for tidligere medlemmer) samtidig som man melder seg på.

Betaling skjer til kontonummer 3000.17.18602. Merk betalingen “Forbundshelg”. Dersom du betaler medlemskontingenten samtidig, merk betalingen “Forbundshelg + medlemskontingent”.

Forbundet dekker billigste reisemåte til Oslo/Gardermoen/Lillehammer for inntil 1400,- kroner per person. Reiseutgifter utover dette må dekkes av deltakeren selv. Vi refunderer utleggene dine i etterkant – husk å ta vare på alle kvitteringer!

PROGRAM

13:30 Avreise Haugtun
14:30 Ankomst Lillehammer Skysstasjon

PÅMELDING
Påmelding skjer via epost til post@forbundet.no.

Påmeldingsfristen er 16. september.

Påmeldingen er endelig når det er deltakeravgiften er betalt.

IMG_3811Forbundshelg 2011 030

Praktisk
Husk å gi oss beskjed om allergier, vegetarianisme/veganisme, funksjonshemminger eller andre ting vi skal ta hensyn til i planleggingen når du melder deg på!

Husk også å gi oss beskjed om du blir med fellesbussen fra Oslo eller fra Gardermoen!

Haugtun ligger litt utenfor allfarvei, og det blir ikke lagt inn utflukter til noen butikk. Husk derfor å få med deg det du trenger før du reiser:

Pakkeliste:
Klær til inne- og utebruk
Gode utesko
Tøfler/ullsokker
Sengetøy eller sovepose
Badetøy
Håndkle
Toalettartikler
Skrivesaker
Snacks, tobakk, drikke til kvelden
Bibel (om du har)