Høstens program i Tromsø

Høsten i Tromsø

Tromsø Kristelige Studentforbund inviterer til høstens første messe på fredag 4. november kl. 20 på KirkensBymisjonen i Parkgata 22. Mat vil bli serverert etter messe. Ta gjerne med noen du føler kan være interessert i å delta. Vi gleder oss til å se deg der 🙂 Se programmet for høsten i Tromsø Kristelige Studentforbund. (Enkelte endringer vil forekomme! Følg med på sidene her for oppdateringer.)

Tromsø Student Christian Movement would like to invite you to this Autumn’s first service on Friday the 4th of November at 8pm in KirkensBymisjonen (located at Parkgata 22). Food will be served after the service. Feel free to bring along any friends who you feel might be interested in participating. We look forward to seeing you there 🙂 (The program for Autumn is available on the homepage and it may be edited during the next few weeks but, the website will be updated accordingly. So it’s a good idea to check the website regularly.