Kjærlighetsauksjon på “Valentine’s day” – kirkelig vigsel for alle!

Forbundet arrangerer kjærlighetsauksjon 14.februar for alle som ønsker at kirkelig vigsel skal være for alle medlemmer av Den norske kirke, uavhengig av om det er to damer, to menn eller en mann og en dame.

Equal love

Saken skal opp på Kirkemøtet i år. Kirkemøte-delegatene som jobber for vår sak trenger støtte. De jobber hardt for å få en god løsning. Har du lyst til å bidra til at de kan gjøre en så god jobb som mulig under Kirkemøtet?

Norges Kristelige Studentforbund arrangerer “kjærlighetsauksjon” i Universitetsgata 20. Det blir spennende ting som auksjoneres bort – liste oppdateres fortløpende på eventen på Facebook (https://www.facebook.com/events/1451696505042740/?previousaction=join&source=1).   Vi har ikke kortterminal, så det er viktig at alle husker å ta med kontanter. Arrangementet starter kl. 20.00.

Vi ønsker å bidra økonomisk til at delegatene har et støtteapparat rundt seg under Kirkemøtet som kan gi råd og være med på å skrive innlegg og forslag til vedtak (sånn som folkevalgte vanligvis har, men ikke i kirka av en eller annen grunn). Da må det skaffes penger fra et annet sted til reise og opphold for dem som bruker sin fritid på å jobbe med dette.

Alle som vil, er også hjertelig velkommen til MESSE (gudstjeneste) med Oslo-forbundet samme sted kl. 19. Etter auksjonen har vi et bord på Stortorvet Gjæstgiveri, så de som vil kan bli med ut en tur.

Vi håper både gamle kjente og nye venner tar turen innom. Universitetsgata 20 ligger rett inn fra Hard Rock Cafe på Karl Johan. Norli ligger i førsteetasje, våre lokaler er i 3. etasje.

Vel møtt!