Ledig rom i forbundskollektiv i Oslo!

Vi har to ledige rom i forbundskollektivet vårt i Universitetsgata 20.

Her bor du svært sentralt i Oslo sentrum, ett minutt fra Karl Johan og fire minutter fra trikk og T-bane på Nationaltheatret. Dessuten bor du sammen med en særdeles hyggelig og engasjert gjeng som er opptatt av tro, tvil, undring, fred, rettferdighet, likestilling og gode fellesskap!

Leieprisen er hhv 4700,- og 4800,-/mnd, inkludert strøm og internett. I stedet for depositum må leietager skaffe en selvskyldnergaranti tilsvarende 3 måneders husleie.

Kollektivet ble totalrenovert i 2010 og har en høy standard. Kollektivet  har 8 hybler, og romslig felles stue og kjøkken.

Et “forbundskollektiv” er et bofelleskap for studenter knyttet til et lokalforbund i Norges kristelige studentforbund. Her bor du sammen med studenter og medlemmer som er aktive i lokalforbund eller på andre plan i organisasjonen. Det forventes at du som flytter inn ønsker å engasjere deg i Oslo kristelige studentforbund. Forbundskollektivene er også tenkt til en viss grad å fungere som samlingspunkt for lokalforbundet. Det er forventet at felleslokalene stilles noe til disposisjon for møter og samlinger for lokalforbundet.

For å søke om få bo i forbundskollektivet i Universitetsgata 20, kan du fylle ut dette skjemaet og sende det til nskf@forbundet.no.

Søknadsfrist er 1. april.