Ledig rom i forbundskollektiv i Oslo!

Vi har to ledige rom i forbundskollektivet vårt i Universitetsgata 20.

Her bor du svært sentralt i Oslo sentrum, ett minutt fra Karl Johan og fire minutter fra trikk og T-bane på Nationaltheatret. Dessuten bor du sammen med en særdeles hyggelig og engasjert gjeng som er opptatt av tro, tvil, undring, fred, rettferdighet, likestilling og gode fellesskap!

Leieprisen er 4700,-/mnd, inkludert strøm og internett. I stedet for depositum må leietager skaffe en selvskyldnergaranti tilsvarende 3 måneders husleie.

Kollektivet ble totalrenovert i 2010 og har en høy standard. Kollektivet  har 8 hybler, og romslig felles stue og kjøkken.

Et “forbundskollektiv” er et bofelleskap for studenter knyttet til et lokalforbund i Norges kristelige studentforbund. Her bor du sammen med studenter og medlemmer som er aktive i lokalforbund eller på andre plan i organisasjonen. Det forventes at du som flytter inn ønsker å engasjere deg i Oslo kristelige studentforbund. Forbundskollektivene er også tenkt til en viss grad å fungere som samlingspunkt for lokalforbundet. Det er forventet at felleslokalene stilles noe til disposisjon for møter og samlinger for lokalforbundet.

For å søke om få bo i forbundskollektivet i Universitetsgata 20, kan du fylle ut dette skjemaet og sende det til nskf@forbundet.no.