Oppsummering av semesteret i Trondheim

Trondheimsforbundet

Denne høsten har vært travel med mye aktivitet. TKSF har fått mange nye medlemmer, og det har blitt både nytt kor og band som har regelmessige øvelser i Singsakerbakken 13.

Vi fikk besøk fra Palestina og hadde i den forbindelse det første temamøtet. Gjennom hele semesteret har vi jevnlig hatt temakvelder som omhandlet overgangen fra statskirke til folkekirke, konflikten i Vest-Sahara og den anglikanske kirkens prosess for å åpne for homofilt ekteskap i USA.

Bibel & Børst har også vært et fast innslag der mange har deltatt. I samarbeid med studentmenigheten samler vi folk rundt middagsbordet med Friends & Food, ser film der Anne Jorunn disker opp med popkorn og godis eller arrangerer spillkvelder med høy temperatur og mye konkurranseinstinkt.

Utenom de vanlige arrangementene har TKSF hatt Anders ost- & vinkveld med en liten piff av ekstravaganse for fattige studenter, samt Halloweenfest i oktober der vi hadde konkurranse mot Osloforbundet om beste kostyme. Semesteret ble avsluttet med julegrøtspising, julesang fra vårt flotte kor og stemningsfull julefortelling.

Av Kristine Sundsdal