Palestinautveksling 2020

Ønsker du å stå i spissen for Forbundets utveksling til Palestina neste år? Vil du reise til Palestina? Vil du oppleve en av verdens mest betente konflikter på nært hold? Vil du møte Forbundet i Palestina, både i Norge og Palestina? Høres dette fristende ut? Da må du søke innen fristen 7. november.

Hva skal du gjøre?
Nå har du mulighet til å gjøre alle disse kule tingene ved å bli med i Forbundets utvekslingkomité! I forkant av utvekslingen, planlegger du utvekslingen til Palestina, med støtte fra ansatte. I Palestina, får du besøke Forbundet i Palestina, Palestine Youth Ecumenical Movement (PYEM). Du får også veldig godt innblikk i konflikten mellom Israel og Palestina. Når du kommer hjem igjen, koordinerer du besøk fra PYEM til Norge.

Hvorfor søke?
Du har sikkert tenkt på mange gode grunner allerede, men jeg kommer i alle fall på tre. For det første får du reise til Palestina, for det andre blir du en rev på planlegging og koordinering, og for det tredje – og dette er kanskje den viktigste grunnen – blir du spydspissen i Forbundets Palestinaengasjement i 2020.

Hvem kan søke?
Du må være medlem av Forbundet og melde deg inn, det kan du gjøre her. Ellers er det ingen krav. Det er landsstyret i Forbundet som endelig bestemmer hvem som får være med i utvekslingskomiteen. Egenandelen er på kun 1500 kr.

Har du spørsmål, eller er noe uklart? Ta kontakt på post@forbundet.no!

Søknadsfristen er 7. november.

Bli med til Palestina!

Du må være medlem (eller melde deg inn) i Forbundet for å kunne søke.