Skoleringshelg i Trondheim

Fredag 17. januar reiste en gjeng Forbundere til Trondheim for å være med på Skoleringshelg for studenter med verv i Forbundet. Trondheimsforbundet sto for organiseringen av helgen.

Fellesbilde 1

Trondheim viste seg fra sin fineste, men muligens kaldeste, side denne januarhelga, og det var fint å få komme inn i Singsakerbakken 13 hvor vi oppholdt oss store deler av arrangementet. Programmet fredag besto blant annet av bli kjent-leker, foredrag av leder i landsstyret Sara Moss med tittelen ”Hva er Forbundet?” og parallelle bolker med Palestinagruppa og Akt. På kvelden inviterte Trondheimsforbundet til nyttårstapas med masse god mat, god stemning og gode samtaler.

Lørdagen startet med rekrutteringsbolk ledet av organisasjonsrådgiver Astri Gryt. Hanne Kristin Wolden var leid inn som ekstern innleder, og inspirerte deltakerne med bolker om møteledelse og organisasjonskultur. Lørdag ble også brukt til en guidet tur rundt Trondheim, middag og sosialt. Helgen ble avsluttet med gudstjeneste i Nidarosdomen, lunch og felles evaluering på søndag – en fin avslutning på ei innholdsrik, lærerik og trivelig helg.

Alle foto: Torkild Enstad Hausken

Diskusjon rundt bord 1