Vi søker organisasjonssekretær i Bergen

Av Aurora Marie Nome
7. desember 2021 16:16

Student i Bergen og på utkikk etter organisasjonserfaring?

Norges kristelige studentforbund (NKS) er et mangfoldig fellesskap av troende, tvilende og undrende studenter. Vi tror på en frigjørende Gud som gjennom Jesu radikale kjærlighet lærer oss å vise solidaritet og kjempe for fred, rettferdighet og likestilling.

Vi utlyser et honorert verv på 20%-30% som organisasjonssekretær med oppstart våren 2022. Vervet har fokus på å dra i gang aktivitet i et av våre lokalforbund, Bergen kristelige studentforbund. Vi har aktivitet i Oslo og Trondheim kristelige studentforbund, og vi ønsker å stable Bergen kristelige studentforbund på beina igjen etter pandemien. Lokal aktivitet skjer i utgangspunktet på frivillig basis av, med og for studenter og andre medlemmer.

Vi søker deg som:

Dine kjerneoppgaver:

Vi tilbyr:

Arbeidet foregår i Bergen. Vi eier lokaler i Allégaten 40, og det er her aktiviteten skal foregå. Kveldsarbeid må påregnes.

Søkere må kunne stå inne for NKS’ ideologi og sentrale anliggender. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Søknad og CV sendes: post@forbundet.no innen 03.01.22. Ønsket oppstart er februar/mars 2022.

Les mer om organisasjonen på forbundet.no. For spørsmål om vervet kontakt generalsekretær Aurora Marie Nome på 409 00 662.