Feiring av 125-årsjubileet til NKS

Forbundet feiret nylig sitt 125-årsjubileum, en bemerkelsesverdig milepæl som ble behørig feiret den 17. februar på Oslo Event Hub. Dette var en anledning til å reflektere over Forbundets rike historie og se fremover mot en spennende fremtid.

Arrangementet var preget av en blanding av nostalgi og fornyelse. Tidligere styreledere og generalsekretærer holdt taler, og delte morsomme og minneverdige historier fra deres tid i Forbundet og deres opphold i forbundskollektivet i Universitetsgata 20. Disse anekdotene ga et levende innblikk i Forbundets fortid og de menneskene som har formet det til det det er i dag.

En av høydepunktene på kvelden var presentasjonen av Forbundets nye grafiske profil av Generalsekretær Eline H. Lorentzen. Dette markerer en ny æra for Forbundet, med en fornyet forpliktelse til sitt oppdrag og en visjon for fremtiden.

Eline snakket også om Forbundets arbeid og planer for fremtiden. Dette ga en følelse av forventning og optimisme for hva de neste årene vil bringe.

Samlet sett var jubileumsfeiringen en passende hyllest til Forbundets 125-årige historie, og en inspirerende påminnelse om dets fortsatte relevans og betydning.

Skål til de neste 125 årene!