Våre lokalforbund

Bli med i et av våre lokalforbund forbund og opplev en mangfoldig verden av mennesker og arrangementer! Fra avslappede Bibel&Bobler-diskusjoner over en forfriskende øl eller brus til engasjerende temakvelder og fester.

Festene våre er kjent for god stemning, deilig mat og drikke som passer alle smaker, fra vann til vin. Velkomment til Forbundet – her blir du en del av et fellesskap som setter mangfold og nestekjærlighet i fokus!

Ønsker du å starte et lokalforbund?
Finner du ikke et lokalforbund der du bor? Start et da, vel!

Bergen

Bergen kristelige studentforbund er glad i å arrangere Bibel og babbel! Dette er vår måte å ha samtaler rundt bibelen og vår tro. Vi diskuterer, kritiserer, leser og engasjerer oss i ulike temaer i bibelen knyttet opp mot ulike kontekster. I tillegg engasjerer vi oss i alt Forbundet står for: likestilling, skeiv kamp, Palestina, antirasisme og klima.

Hvor finner du Bergensforbundet?
Vi bytter lokasjon på arrangementene våre utfra hva slagsarrangement vi holder Ta kontakt med oss for å høre hvor vårt neste arrangementer!

Epost: bergensstyret@forbundet.no
Facebook: Bergen kristelige studentforbund

Oslo

Oslo kristelige studentforbund tar seg ofte en fest og samles for gode samtaler! Vi er spesielt opptatt av skeiv problematikk og deltar selvsagt under Pride. Vi har også et eget Forbundskollektiv som du kan lese mer om her.

Hvor finner du Osloforbundet?
Osloforbundet holder til i egne lokaler i Universitetsgata 20 (U20). Rett over gata fra Universitetsparken, finner du en port mellom Texburger og Fretex. Ring på hos Norges kristelige studentforbund, gå inn første dør til venstre, opp i 3. etasje og inn til høyre.

Besøksadresse: Universitetsgata 20, 0162 Oslo
Epost: oslostyret@forbundet.no
Facebook: Oslo kristelige studentforbund

Trondheim

Trondheim kristelige studentforbund har et bredt spekter av arrangementer; bibel&børst, temakvelder (særlig om klima), byttekvelder og bibel&bossmat der vi dumpstrer og kvelden etter lager vi god mat av fangsten. Vi feirer også 17. mai sammen! Kun fantasien setter grenser for hva som arrangeres.

Hvor finner du Trondheimsforbundet?
Trondheimsforbundet holder til i Singsakerbakken 13 (S13), like bak idrettsbygget på Gløshaugen). Her har vi møtesal, kapell og rimelige hybler for medlemmer av Forbundet. Arrangementene starter kl. 19 og foregår i møtesalen i S13.

Besøksadresse: Singsakerbakken 13, 7030 Trondheim
Epost: trondheimsstyret@forbundet.no
Facebook: Trondheim kristelige studentforbund

Takk! Din melding er sendt.